Freelance - deKOMPANEN

Freelance

De flexibele oplossing
voor een efficiënte administratie.

Kosten besparen


Door de flexibiliteit van freelance betaalt u enkel de gepresteerde uren (dus geen opzeg, geen personeelsadministratie, geen betaalde verlofdagen, geen betaalde ziektedagen, geen 13e maand, geen vakantiegeld, etc.).

U moet niet investeren in hardware (aankoop en herstellingen), software (aankoop en updates) of een werkplek (kantoorruimte, kantoormeubilair). De opdracht kan worden uitgevoerd bij u of op kantoor van deKOMPANEN, waar alles voorhanden is voor een vlotte werking. 

Ik ben steeds op zoek naar efficiëntere en effectievere manieren van werken. Ook ik krijg veel voldoening als uw administratie nog vlotter, en dus goedkoper verloopt. Wat dacht u van een snelle, correctere en gebruiksvriendelijke administratie? 

De beste redenen kent u


Door uw administratie uit te besteden kan u zich meer focussen op uw core business, u kan meer opdrachten aannemen en meer omzet creëren, zonder uw vaste krachten te overladen met werk. Ik zorg ervoor dat uw administratie vlot verloopt.

Wilt u niet langer tijd verliezen aan zaken waar u minder vertrouwd mee bent?
Dan bent u op zoek naar een administratieve duizendpoot, zoals deKOMPANEN. Ik heb meer dan 12 jaar ervaring in administratie en projectondersteuning, met ruime expertise in excel.

Of wil u naast uw drukke zaak meer privétijd? Door uw administratie uit te besteden kan u al beginnen met plannen.  

Redenen genoeg om uw administratie uit te besteden aan deKOMPANEN, meer dan 12 jaar ervaring in administratie en projectondersteuning, met expertise in Excel.

Transparant

 
Aan elke opdracht gaat een gesprek vooraf, waarin wordt aangegeven wat de opdracht inhoudt. Zo weet u precies wat u kan verwachten van onze diensten.

U kan mij al inschakelen voor 1 uur. Dit kan ad hoc of op regelmatige basis. 

In een gedetailleerd logboek worden de gepresteerde uren en project gerelateerde kosten vermeld. Zo houdt u het overzicht en controle over uw factuur, die aftrekbaar is.